woensdag 9 mei 2018

Dag 11, Shoppen, relaxen en Disney Springs

We starten zoals (bijna) iedere ochtend met een uitgebreid ontbijt. Eerst een goede ondergrond leggen voor de rest van de dag.

Daarna douchen, aankleden en vlug de auto in. Op naar de Premium International Outlets. De outlets bestaan uit meer dan 160 winkels van gerenommeerde ontwerpers en merken.

En oh...daar begint mijn shop-hartje sneller van te kloppen. En nog harder te kloppen als ik de winkel van Kate Spade meteen ontwaar. Alsof ik in de tassen-hemel terecht ben gekomen! Verliefd loop ik langs al die uitgestalde schoonheden totdat mijn oog valt op het meest snoeperige tasje ooit. Ik ben verkocht! En nu weet ik waarom we in de outlets zijn: de tas is afgeprijsd van 359 dollar naar 114 dollar (60% korting en daarboven nog een extra 20% korting).
En oh...waarom heb ik er maar eentje gekocht? Dom, dom, dom! In ieder geval een goede reden om terug te komen....



De rest van de ochtend brengen we bij Ralph Lauren door (6 polo's, 3 hemden, 1 bermuda voor René) en nog wat andere winkels. Ook Steef slaagde voor een aantal shirts en Elise werd helemaal blij van 2 Ralph Lauren-jurkjes. Leuk shoppen zo!

De middag lekker bij het bad doorgebracht. Nog even genieten van het zonnetje, het water, de vakantie en van elkaar.

De avond was gereserveerd voor Disney Springs. Disney Springs is een winkel- en uitgaansgebied in het Disney Resort-gebied (wat enorm groot is). Druk, mooi, gezellig, en lekker gegeten!

Steef nog wat polo's gescoord, nog wat make-up voor de dames en voor de rest hebben we heerlijk geslenterd en rondgekeken.




1 opmerking:

  1. Heerlijke dag! En leuk shoppen daar, had ook van die mooie tassen gezien bij Kate Spade, maar ben niet echt een tassenmens dus niets gekocht. Maar ze zijn wel erg leuk.
    Disney Springs is echt zo mooi geworden. Mooi winkelgebied ook, leuk daar.

    BeantwoordenVerwijderen

Dag 12, terugreis

Aan alle goede dingen komt een eind, zo ook aan deze reis. Vandaag staat in het teken van afscheid, van opruimen, inpakken en weer richtin...